Pathoekeweg 5 - 8000 Brugge | Tel +32 50 31 51 75 | info@collumbien.be | BE0405.099.813
Item toegevoegd aan uw winkelwagentje
Dé vakman voor uw interieur

Hebt u hulp nodig?

Raadpleeg hier onze FAQ's voor een oplossing.
U vindt uw vraag niet terug in op deze pagina? Contacteer ons dan per mail of telefonisch op het nummer 050 31 51 75.
  • Hoe log ik in als klant bij Collumbien?
    Wanneer u in onze webshop een bestelling plaatst, dient u in te loggen als klant. Bent u reeds klant bij Collumbien? Dan kan u als bestaande klant inloggen met uw gebruikersnaam/e-mailadres en wachtwoord.

    U kan ook als klant inloggen om uw geplaatste bestellingen na te kijken, uw persoonlijke gegevens of uw wachtwoord te wijzigen.
  • Hoe log ik in als vakman of bedrijf?
    Bent u als vakman of bedrijf reeds klant bij Collumbien? Dan kan u eenvoudig inloggen als bestaande klant met uw gebruikersnaam/e-maildres en wachtwoord.

    Bent u nog geen klant bij Collumbien? Dan dient u zich in te schrijven als nieuwe klant. Dit kan via de knop 'Login vakman' op de rechterzijde van de homepagina of via 'Aanmelden' in het hoofdmenu bovenaan. U vult vervolgens het formulier voor nieuwe klant zorgvuldig in, vinkt de optie 'Ik ben een vakman' aan en klikt op 'Registreren'. Wij nemen vervolgens contact met u op en bieden u passende kortingen aan. Uw nieuwe account is evenwel dadelijk actief. U kan dus meteen artikelen online aankopen aan particuliere prijzen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
    Klik op de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ aan de rechterzijde van het inlogvenster voor bestaande klant. Vul uw e-mailadres/gebruikersnaam in, voeg de weergegeven letter-cijfer code toe en klik op ‘Wachtwoord opvragen’. Vervolgens ontvangt u een e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • Hoe verander ik mijn persoonlijke account gegevens?
    Log in met uw gebruikersnaam/e-mailadres en wachtwoord. Ga in uw account naar ‘Mijn gegevens’ via de knoppen bovenaan. Klik vervolgens in het invulveld waar u de gegevens wilt veranderen en wijzig de inhoud. Sluit af door te klikken op de onderstaande knop 'Wijzigen'.
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
    Log in met uw gebruikersnaam/e-mailadres en wachtwoord. Ga in uw account naar ‘Wachtwoord’ via de knoppen bovenaan. Omwille van veiligheidsredenen moet u eerst uw oud wachtwoord invullen. Typ in de velden hieronder uw nieuw wachtwoord en herhaal ditzelfde wachtwoord ter bevestiging. Sluit af door te klikken op de onderstaande knop 'Wijzigen'.

    Beschikt u niet over uw oud wachtwoord? Meldt u dan even af, ga terug naar 'Aanmelden' in de hoofdmenu en klik op de knop 'Wachtwoord vergeten?'. Vul de gevraagde gegevens in en u ontvangt vervolgens per e-mail de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • Kan ik als vakman speciale online kortingen krijgen?
    Ja, als vakman of bedrijf biedt Collumbien u speciale online kortingen.

    Bent u een nieuwe klant? Log dan in als vakman en vul het formulier voor nieuwe klant zorgvuldig in. Vergeet niet de optie ‘Ik ben een vakman’ aan te vinken en klik op ‘Registeren’. Wij nemen vervolgens contact met u op en bieden u passende kortingen aan.
    Uw nieuwe account is evenwel dadelijk actief. U kan dus meteen producten online aankopen aan particuliere prijzen. Eventuele kortingen worden nadat we contact met u hebben opgenomen alsnog verrekend.

    Bent u als vakman of bedrijf reeds klant bij Collumbien? Dan worden uw kortingen automatisch toegepast op de weergegeven prijzen wanneer u na inloggen de artikelen van de webshop bekijkt.
  • Ik bestel als particulier een grote hoeveelheid. Kan ik een korting krijgen?
    Dat kan. Contacteer ons per mail via info@collumbien.be of telefonisch op het nummer 050 31 51 75 voordat u uw online bestelling plaatst. Naargelang uw geplande hoeveelheid artikelen kunnen we u een online korting toekennen.
  • Hoe werkt de RAL kleurenkiezer voor aangekleurde verf?
    De RAL kleurenkiezer kan u gebruiken voor het op maat aankleuren van uw verf. Bij de productbeschrijving van uw gekozen verf klikt u eenvoudig de knop 'Kies uw kleur' aan. Bij het aanklikken van een RAL kleurcode in de rechtse kleurenlijst selecteert u bovenaan uw gekozen kleur. Op de linkerzijde vindt u tevens uw gekozen kleur en vier overeenkomende kleuren.

    Vindt u niet de tint die u zoekt? Noteer dan een ander type kleurcode in het betreffende invulveld bij de productbeschrijving. Wanneer deze code voor ons onbekend of onduidelijk is, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw kleurkeuze te verifiëren.
  • Wat zijn de leveringsmogelijkheden bij Collumbien?
    Uw bestelling wordt met bpost bij u geleverd. Het is ook mogelijk om uw bestelling zelf op te halen in onze winkel. Kies in stap 2 van uw bestelling welke optie u verkiest.

    Komt u ophalen en wilt u snel geholpen worden? Bel ons op of zend ons een mailtje zodat we uw bestelling op een afgesproken tijdstip voor u kunnen klaarleggen en zo u onnodig wachten vermijdt.
  • Wat is de levertermijn van mijn bestelling bij Collumbien?
    Voor een bestelling bij Collumbien dient u een levertermijn van 3 werkdagen te rekenen.

    Het kan echter uitzonderlijk voorkomen dat er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling wordt gedaan. Hebt u de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch, per mail of via ons formulier contact met ons op en vermeld daarin ook uw bestelnummer.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen?
    Ja, u kan uw bestelling zelf ophalen in onze winkel. Hiervoor dient u in stap 2 van uw bestelling de optie 'Wenst u het product zelf op te halen?' aan te duiden.

    Komt u ophalen en wilt u snel geholpen worden? Bel ons op of zend ons een mailtje zodat we uw bestelling op een afgesproken tijdstip voor u kunnen klaar leggen en u op die manier onnodig wachten vermijdt.
  • Ik wens mijn bestelling te laten leveren op de werf. Hoe doe ik dit?
    U kan als vakman uw bestelling laten toekomen op uw werf door een tweede leveringsadres in uw bestelling op te nemen. In stap 2 van de bestelling vindt u onder uw gegevens de optie 'Wenst u een ander leveradres op te geven?'. Wanneer u deze optie met 'Ja' aanvinkt, kan u het adres van uw werkplaats of werf invullen.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van uw bestelling. Wanneer u verkiest om uw bestelling zelf in onze winkel op te halen vallen de verzendkosten uiteraard weg.

    Tijdens stap 1 van uw bestelling worden de verzendkosten van uw artikel(en) binnen België aangegeven. Vanaf een bestelling met een bedrag van €49 (incl BTW)  is de verzending binnen België gratis. Bedraagt het totale bedrag van uw bestelling minder dan €49 (incl. BTW) dan wordt een transportkost van €10 aangerekend.
  • Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?
    Na de levertermijn van drie dagen kan u het best nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen kunnen er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling gedaan worden.

    Hebt u de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch via het nummer 050 31 51 75 of per mail contact met ons op en vermeldt daarin ook uw bestelnummer.
  • Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen. Wat moet ik doen?
    Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is.

    We voorzien u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons even e-mail via info@collumbien.be met uitleg van het probleem of bel ons op het nummer 050 31 51 75.
  • Welke betalingsmogelijkheden biedt Collumbien?
    Collumbien biedt online verschillende betaalmethodes naargelang u een particuliere klant of een vakman/bedrijf bent.

    Als particulier kan u uw aankopen online betalen via krediet- of debetkaart, namelijk met Visa/Mastercard of Bancontact.

    Als vakman of bedrijf kan u uw aankopen betalen:
     
    - via krediet- of debetkaart, namelijk met Visa/Mastercard of Bancontact
    - op factuur, verstuurd na de verzending van uw bestelling
    - met cash bij ophalen van uw bestelling in onze winkel
  • Is betalen veilig bij Collumbien?
    Ja! Bij Collumbien betaalt u via een beveiligde verbinding. Met behulp van een SSL (Secure Socket Layer) protocol worden de transactiegegevens versleuteld over het internet verstuurd. Zo kunnen anderen uw gegevens niet onderscheppen terwijl u deze invoert. Voor de verwerking van de betalingen werken wij samen met Ogone, één van de meest gekende en beveiligde betaalplatforms en een specialist in betaaldiensten met duizenden klanten in meer dan 35 landen.
  • Kan ik ongeopende en ongebruikte artikelen retourneren?
    Ongebruikte artikelen waarvan de verpakking nog intact en ongeopend is kan u binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren, met uitzondering van producten die op uw maat werden samengesteld zoals bijvoorbeeld aangekleurde verf. Dit type artikelen worden noch in de webshop noch in onze winkel teruggenomen of geruild!

    Wenst u te retourneren? Contacteer ons graag schriftelijk binnen deze termijn aangezien we ervan uit gaan dat u tevreden bent met uw aankoop indien we binnen de termijn van 14 kalenderdagen niets van u horen.

    Stuur vervolgens het artikel inclusief alle toebehoren in de originele verpakking en ongebruikte toestand, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur. Wij verzoeken u vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur te vermelden samen met het artikel te sturen naar dit adres: Collumbien, Pathoekeweg 5, 8000 Brugge.
  • U vindt uw vraag niet terug in onze FAQ's?
    Geen nood. Stel uw vraag per mail via info@collumbien.be of telefonisch via het nummer 050 31 51 75.